989143403431+

Whats up num

Sat - Fri: 8:00 - 21:30

تور آنتالیا از ارومیه

آیا به دنبال تجربه‌ ای بی‌نظیر و متفاوت در سفر به آنتالیا هستید؟ با آکای سفر، تور آنتالیا از ارومیه را تجربه کنید. با اعتماد به تجربه‌های چند ساله و حرفه‌ای ما در عرصه گردشگری، سفری خاطره‌انگیز و دلچسب برای شما فراهم می‌آوریم.

 

چرا آنتالیا؟

آنتالیا با تاریخچه بی‌نظیر، آب‌های زیبا، مناظر طبیعی دیدنی و فرهنگ جذاب، یکی از محبوب‌ ترین مقاصد گردشگری در جهان است. با آب و هوای مدیترانه‌ای معتدل و بی‌نظیر، شما می‌توانید لحظات شاد و پرانرژی خود را در سواحل زیبای آنتالیا سپری کنید و از خورشید و معماری فرهنگی شهر لذت ببرید.

 

تور هوایی آنتالیا از ارومیه
تور هوایی آنتالیا از ارومیه

 

چرا آکای سفر؟

تنوع برنامه‌های توریستی: آکای سفر با برنامه‌های متنوع و کاملاً تنظیم شده، تجربه‌ای شگفت‌انگیز از آنتالیا را برای شما فراهم می‌آورد. از بازدید از شهرهای تاریخی، بازارها و مراکز خرید تا گشت‌های طبیعت‌ گردی و مستراحت در ساحل، همه چیز در اختیار شماست.

 

تیم حرفه‌ ای و خدمات ویژه: تور آنتالیا با آکای سفر به همراه تیمی از متخصصین گردشگری با تجربه انجام می‌شود. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا تجربه سفر شما را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کنیم. از لحظه رزرو تا بازگشت، همواره با شما همراه هستیم.

 

رفاهی و کیفیت خدمات: آکای سفر تمرکز خود را بر رضایتمندی شما قرار داده است. از اقامت‌های با کیفیت تا انتخاب بهترین رستوران‌ها و فضاهای تفریحی، همه چیز با رفاهی بی‌مثال همراه است.

 

تور آنتالیا از ارومیه
تور آنتالیا از ارومیه

 

تور هوایی آنتالیا از ارومیه بهترین یشنهاد آکای سفر به شماست

برای اطلاعات بیشتر و رزرو تور آنتالیا با آژانس گردشگری آکای سفر، با ما تماس بگیرید.

 

با آکای سفر، سفری لذت‌بخش و به یادماندنی به آنتالیا را تجربه کنید و لحظات خوش‌خیالی را در کنار عزیزان خود سپری نمایید.

از آکای سفر، تور آنتالیا را با تمام امکانات ویژه‌ای که شما انتظار دارید، برای شما طراحی کرده‌ایم. این تور به شما فرصتی می‌دهد تا زیبایی‌های فراوان آنتالیا را به طور کامل بشناسید و از لحظاتی پر از سرگرمی، ارامش و خاطره‌انگیز بهره‌مند شوید.

 

برخی از خدمات و امکاناتی که در تور آنتالیا با آکای سفر برای شما فراهم می‌آید، عبارتند از:

اقامت در هتل‌های مرغوب: ما با همکاری با بهترین هتل‌ها و ریزورت‌ها در آنتالیا، بهترین شرایط اقامتی را برای شما فراهم می‌کنیم. هتل‌ها با امکانات رفاهی، استخرهای زیبا، سرویس‌دهی با کیفیت و محیطی دل‌پذیر، اقامت شما را به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل می‌کنند.

 

تور زمینی آنتالیا از ارومیه
تور زمینی آنتالیا از ارومیه

جاذبه‌های دیدنی

  • کاله ایچی

  • هادریان کاپیسی

  • تونک تپه

  • پارک کارالی‌اوغلو

  • پل آراپسو

  • تله کابین آنتالیا

  • پارک فرهنگی آتاتورک

  • بادام آغاجی

  • برج هیدیرلیک

  • مسجد محمدپاشا تکلی

  • آبشار دودن

  • آبشار کورشونلو

  • تور آنتالیا از ارومیه و آشنایی بیشتر با آنتالیا :در استان آنتالیا حدود ۱۱۱ رود در جریان است که همگی این رودها یا مستقیماً یا پس از پیوستن به رودهای دیگر به دریای مدیترانه می‌ریزند.تور زمینی آنتالیا از ارومیه

  •  

  • از مهمترین رودها می‌توان رودهای ماناوگات (به ترکی استانبولی: Manavgat ırmağı)، آک سو (به ترکی استانبولی: Aksu)، کوپرو سویو (به ترکی استانبولی: Köprü suyu)، کارپوز چایی (به ترکی استانبولی: Karpuz çayı) و دودن چایی (به ترکی استانبولی: Düden çayı) و از معروفترین آبشار(به ترکی استانبولی: Şelale)‌ها می‌توان به آبشارهای یوکاری دودن (به ترکی استانبولی: Yukarı Düden) و آشاغی دودن (به ترکی استانبولی: Aşağı Düden)، ماناوگات (به ترکی استانبولی: Manavgat)، کورشونلو (به ترکی استانبولی: Kurşunlu)، آبشارهای اوچان سو (به ترکی استانبولی: Uçansu Şelaleleri) و ساپادره (به ترکی استانبولی: Sapadere) اشاره کرد.رزرو هتل در آنتالیا

  • تور هوایی آنتالیا از ارومیه
    تور هوایی آنتالیا از ارومیه

تور آنتالیا از ارومیه و تورهای نمایشگاهی آنتالیا از ارومیه:سیب بزرگترین محصول کشاورزی در منطقه آنتالیا است. استان آنتالیا به لحاظ پتانسیل کشاورزی و سازگاری زیست‌محیطی با دشت آنتالیا، دارای جایگاه مهمی در کشاورزی ترکیه است. سیب عمده‌ترین محصول کشاورزی منطقه آنتالیاست. بخش‌های ساحلی و نزدیک به ساحل برای کشاورزی گلخانه ای مناسب است و همچنین می‌توان گیاهان گرمسیری مانند نارنج، موز، آواکادو را در مناطق ساحلی پرورش داد. اما در قسمت‌های دور از ساحل می‌توان انواع میوه‌های مقاوم تر مانند سیب، گلابی و به پرورش داد. خیار، پرتقال و مرکبات، علی‌الخصوص گوجه فرنگی از جمله محصولات کشاورزی در حال رشد هستند.

 
 
تورهای دیدنی و تفریحی: در تور آنتالیا با آکای سفر، برنامه‌های تفریحی و دیدنی زیادی برای شما تدارک دیده می‌شود. بازدید از تاریخچه باستانی شهر، پیاده‌روی در کنار خیابان‌های پر از جذابیت، بازارهای محلی و مراکز خرید، ورود به حیات وحش، گشت‌های دریایی و ساحلی، ورزش‌های آبی و انواع امکانات تفریحی به شما ارائه می‌شود.
 
رستوران‌های برتر: آشپزه‌های ماهر و محیط‌های دلنشین رستوران‌های برتر آنتالیا، شما را به یک سفر چشم‌نواز از طعم‌های محلی و بین‌المللی دعوت می‌کنند. تجربه‌ای از دست ندادنی برای علاقه‌مندان به هنر آشپزی.
 
راهنمای محلی: تور آنتالیا با همراهی راهنمایان محلی زبده، اطمینان حاصل می‌کند که از جاذبه‌ها و مناطق دیدنی شهر به بهترین نحو آگاهی پیدا می‌کنید. آن‌ها به شما اطلاعات مفصلی در مورد تاریخ، فرهنگ و جاذبه‌های مهم هر منطقه ارائه می‌دهند.
 
خدمات ترانسفر: از فرودگاه تا هتل و انتقال‌های روزانه به نقاط گردشگری، ترانسفرهای راحت و ایمن با آکای سفر همراه شما خواهد بود.
 
با انتخاب تور آنتالیا با آکای سفر، شما فقط نگران لذت‌ بخشی و لحظات خوش‌گذرانی خواهید بود و ما بقی را به تیم حرفه‌ای ما بسپارید. همچنین، به منظور کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور آنتالیا، می‌توانید با ما تماس بگیرید و یا وب‌سایت آکای سفر را مشاهده نمایید.
 
با آکای سفر، سفری به یادماندنی به آنتالیا را تجربه کنید و لحظات خوش‌خیالی را در کنار عزیزان خود سپری نمایید. از همکاری شما سپاسگزاریم و منتظر رویارویی با شما در تور آنتالیا هستیم!
 
آنتالیا یک شهر در جنوب ترکیه و یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در کشور است. این شهر در ساحل خطهٔ آناتولیایی واقع شده و دارای آب و هوای مدیترانه‌ای است. با جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی زیاد، آنتالیا مورد توجه گردشگران از سرتاسر جهان قرار گرفته است.
شهر با دارا بودن کاخ‌های تاریخی، بازارهای متنوع، و ساحل‌های زیبا از خود نمونهٔ شاخصی از فرهنگ و تاریخ ترکیه را نشان می‌دهد. همچنین، آثار باستانی مهمی نظیر دروازه هادریانوس، برج ساعت و موزهٔ آنتالیا در این شهر قرار دارند.
آنتالیا یک مقصد مناسب برای علاقمندان به تفریحات دریایی است و سواحلی چون کونیالتی و لارا با شن‌های طلایی به همراه خدمات رفاهی فراوان، از جذابیت‌های اصلی این منطقه هستند.

تور هوایی آنتالیا از ارومیه با آکای سفر

 

 

 

!CALL NOW