989143403431+

Whats up num

Sat - Fri: 8:00 - 21:30

 مترجم کرد زبان در ارومیه

“اهدای خدمات ترجمه حرفه‌ای به زبان کردی در ارومیه. تضمین دقت و کیفیت در ترجمه متون تبلیغاتی، اسناد رسمی، مقالات و غیره. تیم ما از با استفاده با تجربه و مترجم کرد زبان در ارومیه برای بهترین نتایج همراه شماست. با ما در تبیین ایده‌هایتان به زبان مورد نظر، به جامعه‌ای جدید دست خواهید یافت. با ما ترجمه را تجربه کنید و تفاوت را متوجه شوید.”
“ما در تیم ترجمه‌ی ما به ارائه خدماتی سریع و قابل اعتماد نیز اهمیت می‌دهیم. با توجه به تخصص‌های متنوع تیم ما، می‌توانیم در حوزه‌های مختلفی از ترجمه فعالیت کنیم، از ترجمه متون تجاری و فنی تا ترجمه مقالات علمی و ادبیات.
تضمین ما، ترجمه‌ای با دقت بالا، حفظ اصالت متن و استفاده از اصطلاحات صحیح زبانی است. همچنین، رعایت مهلت‌ها و حفظ حریم خصوصی مشتریان نیز از اولویت‌های ماست.
با ما در ارتباط باشید و نیازهای خود را در حوزه ترجمه با ما مطرح کنید. تجربه‌ی ترجمه‌ای متفاوت را با تیم ما تجربه کنید و به اطمینان از کیفیت کارهای ما دست یابید.”
مترجم کرد زبان در ارومیه
مترجم کرد زبان در ارومیه

زبان‌های کردی یک زنجیره گویشی از زبان‌های هندواروپایی در شاخهٔ زبان‌های ایرانی غربی هستند که کُردها با آن‌ها سخن می‌گویند.

زبان‌های کردی از زبان‌های ایرانی شاخۀ شمال غربی هستند که با زبان‌های فارسی، پشتو، بلوچی و لری خویشاوندی دارند.

مترجم کرد زبان در ارومیه

مک کنزی پس از بررسی بسیاری از گونه‌های زبان‌های ایرانی در مقاله معروفش بنام «ریشه‌های زبان کردی» می‌نویسد: «وظیفه نخست من باید تعریف زبان کردی از طریق تعیین مشخصاتی باشد که آن را از دیگر لهجه‌های ایرانی متمایز می‌کند.

متأسفانه باید در ابتدای این بحث اعتراف کنم که نتایجی که به آن رسیده‌ام، عموماً منفی هستند، زیرا تقریباً در برابر هر مشخصه ویژه زبان کِردی، یک مشخصه مشابه در دستکم یک لهجه دیگر ایرانی وجود دارد» آنگاه او در ادامه این مقاله به تحلیل و مقایسه خصوصیات دستوری و صرفی (مورفولوژیک) کردی با دیگر زبان‌های ایرانی می‌پردازد، تا با نمونه‌های مختلف نظر خود را ثابت کند که کردی نیز مانند دیگر شاخه‌های خانواده زبان‌های ایرانی، یکی از این زبان هاست – مانند بلوچی یا لُری، تاتی – آذری یا گیلکی. بنظر مک کنزی و ویندفور کُردی از نزدیک‌ترین زبان‌های ایرانی به پارسی باستان (هخامنشی) است و حتی در دوره ای تحت تأثیر زبان پارتی بوده‌است که می‌دانیم ریشه اش در شرق دریای کاسپین بوده و در زمان اشکانیان زبان پارتی تقریباً همه گونه‌های زبان‌های ایرانی از جمله فارسی، کردی، تاتی، زازاکی و بلوچی و گورانی را تحت تأثیر خود قرار داده است.ترجمه کردی سورانی

مترجم کرد زبان در ارومیه

ترجمه کردی به فارسی

ترجمه کردی عراقی به فارسی
دارلترجمه کردی
شماره یدک کش اهواز

!CALL NOW