989143403431+

Whats up num

Sat - Fri: 8:00 - 21:30

تور اقساطی آنتالیا

تور اقساطی آنتالیا و شناخت این شهر زیبا:آنتالیا از لحاظ جمعیت پنجمین شهر ترکیه بوده در سرشماری پایان سال ۲۰۱۹ جمعیت استان آنتالیا ۲٫۵۱۱٫۰۰۰ نفر برآورد شده‌است. این شهر سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر دنیا است.تور هوایی آنتالیا از ارومیه بهترین یشنهاد آکای سفر به شماست
تور اقساطی آنتالیا
تور اقساطی آنتالیا
آنتالیا در سال ۲۰۰۵ میزبان اجلاس سران G20 (بیست کشور صنعتی جهان) و در سال ۲۰۱۶ میزبان نمایشگاه اکسپو بوده‌است.
تور اقساطی آنتالیا
تور اقساطی آنتالیا
از آلانیا به طرف آنتالیا رفته و این منطقه دارای پوشش‌های طبیعی و زیبایی بوده و حجم وسیعی از شهر دارای نقاط و اماکن جذاب و دیدنی بوده‌است.
تور اقساطی آنتالیا از ارومیه بهترین یشنهاد آکای سفر به شماست
آنتالیا داری جمعیت زیادی است که به چهار ناحیه تقسیم شده که تاجران مسیحی در اطراف بندر ساکن بوده و محل زندگی آن‌ها را دیواری بزرگ احاطه می‌کرده و دروازه‌هایی داشته که در طول شب و روزهای جمعه بسته می‌شده‌است. یونانیان که ساکنان اصلی و قدیمی این شهر بوده‌اند و یهودیان و خانواده سلطنتی هر یک در نواحی چهارگانه خود ساکن بوده‌اند. مسلمانان این شهر در شهر اصلی ساکن بودند. تمام ناحیه‌های ذکر شده دارای دیوارهای و دروازه‌های بلند و مستحکمی بوده‌اند. این شهر دارای باغ‌ها و میوه‌های خیلی خوبی بوده و دارای زرد آلوهای بسیار مرغوب به هسته‌های شیرین که به عنوان اجناس لوکس به مصر صادر می‌شده‌است.
تور اقساطی آنتالیا
تور اقساطی آنتالیا

جاذبه‌های دیدنی

تور اقساطی آنتالیا از تهران و تورهای نمایشگاهی آنتالیا از ارومیه:سیب بزرگترین محصول کشاورزی در منطقه آنتالیا است. استان آنتالیا به لحاظ پتانسیل کشاورزی و سازگاری زیست‌محیطی با دشت آنتالیا، دارای جایگاه مهمی در کشاورزی ترکیه است. سیب عمده‌ترین محصول کشاورزی منطقه آنتالیاست. بخش‌های ساحلی و نزدیک به ساحل برای کشاورزی گلخانه ای مناسب است و همچنین می‌توان گیاهان گرمسیری مانند نارنج، موز، آواکادو را در مناطق ساحلی پرورش داد. اما در قسمت‌های دور از ساحل می‌توان انواع میوه‌های مقاوم تر مانند سیب، گلابی و به پرورش داد. خیار، پرتقال و مرکبات، علی‌الخصوص گوجه فرنگی از جمله محصولات کشاورزی در حال رشد هستند.
استان آنتالیا با تولید سالانه ۳٬۳۶۸٬۳۵۷ تن سبزیجات معادل ۱۳٫۴٪ از کل تولید کشور و با تولید ۱٬۰۱۱٬۹۱۷ تن میوه ۶٫۰۶٪ از تولید کل کشور سهم مهمی در این زمینه دارد.
بخش کشاورزی که روند موازی با توسعه سریع شهر را تجربه کرده‌است نیز در ساختار خود دستخوش تحولات عمیقی شده‌است. در حالی که در سال ۱۹۷۰، سه چهارم جمعیت کشور (۷۵٪) در بخش کشاورزی بودند، این میزان در سال ۲۰۰۰ به کمتر از نصف (۴۹٪) کاهش یافته‌است.
منطقه آنتالیا دارای ویژگی‌های آب و هوایی معتدل با تنوع پوشش گیاهی و غنای حیات وحش است. پستاندارانی همچون گوزن، روباه، سمور، سنجاب، گوزن خالدار، بز کوهی، شغال، کفتار، گرگ، خرس و … و پرندگانی همچون کبک، دراج، بلدرچین، قمری، سیاه خروس، ابیا، پری شاهرخ، درنا و … از جمله حیواناتی هستند که قسمتی از حیات وحش آنتالیا را تشکیل می‌دهند.در تور اقساطی آنتالیا از شیراز شرکت نمایید

تور اقساطی آنتالیا از ارومیه با آکای سفر

بلیط هواپیما به آنتالیا

سایت بلیط هواپیما

!CALL NOW