Akay Travel Agency

989143403431+

Whats up num

Sat - Fri: 8:00 - 21:30

تور روسیه از ارومیه

با آژانس گردشگری آکای تراول، توری بی‌نظیر به سرزمین‌های جادویی روسیه از ارومیه را تجربه کنید! این تور هیجان‌انگیز به دو شهر مهم و زیبای مسکو و سنت پترزبورگ می‌برد.
در این تور، با تیم مجرب آژانس گردشگری آکای تراول به مقصدی بی‌نظیر خواهید رسید. ارومیه، شهر زیبایی در آذربایجان، نقطه شروع این سفر شگفت‌انگیز است.
اولین مقصد شما مسکو، پایتخت روسیه خواهد بود. این شهر با معماری بزرگوار، موزه‌ها، کاخ‌ها و کلیساهای ارزشمند مشهور است. در مسکو، شهر تاریخی روسیه را به‌طور مستقیم تجربه کرده و از جاذبه‌های مانند میدان قرمز (میدان پرلیمانیا) و کاخ کرملین و همچنین مجموعه آرامگاه‌های لنین بازدید کنید.تور روسیه از ارومیه
سپس، به شهر زیبای سنت پترزبورگ سفر کنید. این شهر تاریخی با کاخ‌های بزرگ، پل‌های شگفت‌انگیز و موزه‌های هنری از جمله هرمیتاژ مشهور است. دیدن جاذبه‌هایی همچون کاخ زمستانی، کاخ بخارست، کلیسای سپاسگزاری مقدس و پل کریملوف حتماً تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود.
همچنین، آژانس گردشگری آکای تراول تمام خدمات رفاهی شما از جمله رزرو هتل‌های لوکس، بلیط‌های پرواز، ترانسفرها و راهنمایی‌های توریستی را به عهده دارد، تا شما تنها به لذت بردن از این سفر زیبا و جذاب بپردازید.
تور روسیه از ارومیه
تور روسیه از ارومیه
پس حتماً این فرصت بی‌نظیر را از دست ندهید و با آژانس گردشگری آکای تراول تماس بگیرید تا همه جزئیات تور روسیه را برای شما رقم بزند و به شما یک تجربه‌ی فراموش‌نشدنی از سفری به سرزمین‌های جادویی روسیه هدیه کند.
سفر شما با آژانس گردشگری آکای تراول تا روسیه از ارومیه، فراتر از تاریخ و فرهنگ، ماجراهایی نابغه‌انگیز نیز در انتظار دارد. در طول این تور، شما فرصت خواهید داشت تا با جذابیت‌های طبیعی این سرزمین آشنا شوید و لذت ببرید.
یکی از جاذبه‌های بی‌نظیر طبیعی که شما را شگفت‌زده خواهد کرد، دریاچه لادوگا، بزرگ‌ترین دریاچه اروپا، در نزدیکی سنت پترزبورگ قرار دارد. زیبایی طبیعی این دریاچه، همچون باغی آسمانی، شما را شگفت‌زده خواهد کرد و عکس‌هایی خاطره‌انگیز از سفرتان را به دست خواهید آورد.تور روسیه از ارومیه
همچنین، در سفر به سنت پترزبورگ، بدست آوردن حس کلاسیک روسیه امری اجتناب‌ناپذیر است. بازدید از موزه‌های هنری، تئاترها و کنسرت‌ها، به شما فرصت می‌دهد تا با صداقت هنری روسیه آشنا شوید و لذت ببرید.
از جمله فرصت‌هایی که شاید دیگران به آن دسترسی نداشته باشند، شرکت در یکی از مهمانی‌های روسی محلی نیز می‌تواند برایتان جالب و جذاب باشد. در این مهمانی‌ها، موسیقی و رقص‌های سنتی روسی، همراه با خوراک‌های محلی، شما را به سوگند می‌آورد.
تور روسیه از ارومیه
تور روسیه از ارومیه
در این سفر ممکن است با فرهنگ‌ها و رسوم‌های متفاوت روسیه آشنا شوید. مساجد، کلیساها و معابد مذهبی مختلف به تاریخچه مذهبی این سرزمین اشاره می‌کنند و مکان‌های مقدسی برای بازدید فراهم می‌آورند.
تجربه‌ی دیگری که نمی‌توان آن را از دست داد، امکان آشنایی با غذاهای محلی روسیه است. رستوران‌ها و کافه‌های محلی، غذاهای خاص و متنوع روسی را به شما معرفی خواهند کرد. از بلینی‌ها و پیروژکی‌ها تا کاشی‌های خوشمزه و معروف روسیه، تجربه‌ی خوشمزه‌ای برای شما خواهد بود.تور روسیه از ارومیه
پس با آژانس گردشگری آکای تراول تماس بگیرید و به تجربه‌ی یک سفر جادویی به روسیه با اطمینان بیشتری نزدیک شوید. تمامی هزینه‌ها و جزئیات تور به دقت برنامه‌ریزی شده‌اند تا شما با ذهنی آسوده و با لبخندی بر لب، لحظاتی ناب از زندگی خود را در این سفر مموری کنید.
در ادامه‌ی این سفر جادویی به روسیه با آژانس گردشگری آکای تراول، شما به دنیایی از هنر، تاریخ، و فرهنگ روسیه نفوذ خواهید کرد و تجربه‌هایی فراموش‌نشدنی را به یاد خواهید داشت.
روسیه به عنوان میزبان جشنواره‌های فرهنگی بزرگ و متنوع شهرهای مختلفش معروف است. به همین جهت، اگر به اوقات فراغت خود برسید، ممکن است برخی از جشنواره‌های هنری، فیلم، موسیقی یا فرهنگی محلی را در شهرهای مختلف روسیه ببینید که تجربه‌ی جالبی خواهد بود
تور روسیه از ارومیه
هنر دوستان و علاقه‌مندان نیز می‌توانند از بازدید از موزه‌های هنری برجسته‌ای که از اندرز گردهم آمده‌اند، لذت ببرند. موزه‌های هرمیتاژ در سنت پترزبورگ و ترتیبیف در مسکو جزء مهمترین موزه‌های هنری روسیه هستند که اثرات هنرمندان بزرگی همچون لئوناردو داوینچی، وان گوگ و پابلو پیکاسو را در خود جای داده‌اند.
همچنین، به علاقه‌مندان به معماری، بازدید از معابد مذهبی و کلیساهای قدیمی و زیبا نیز پیشنهاد می‌شود. از جمله بازدید از کلیسای کازان، کلیسای مخصوص تاریخ مسکو، و کلیسای معروف پازلی، که با زیبایی و حرف‌های شگفت‌انگیز خود بازدیدکنندگان را شگفت‌زده می‌کند.تور روسیه از ارومیه
اگر به تاریخ و فرهنگ عمیق روسیه علاقه‌مند هستید، شرکت در تورهای راهنمایی شده به اماکن تاریخی و مقدس مانند کرملین مسکو، کلمات، وارنا و غیره برای شما امکان‌پذیر خواهد بود و شما به تاریخچه‌های متنوع و جالب این سرزمین نفوذ خواهید کرد.
در پایان سفر شما، با لبخندی از تجربه‌های لحظه‌های خاطره‌انگیز به خانه‌تان باز خواهید گشت. آژانس گردشگری آکای تراول با سابقه و تجربه در ارائه بهترین خدمات گردشگری به مشتاقان سفر، شما را همراهی می‌کند تا از هر لحظه‌ی این تور لذت ببرید و خاطراتی شگفت‌انگیز برای یادگیری به خانه برده‌اید. پس با آژانس گردشگری آکای تراول تماس بگیرید و تور رویایی خود را به روسیه رزرو کنید!تور روسیه از ارومیه
!CALL NOW