989143403431+

Whats up num

Sat - Fri: 8:00 - 21:30

تور اقساطی استانبول از ارومیه

رزرو تور اقساطی استانبول از ارومیه با شرایط ویژه

تور اقساطی استانبول که امروزه بسیار باب شده است، یکی از پرطرفدارترین تورهای آژانس‌ آکای تراول ارومیه و در منطقه آذربایجان محسوب می‌شود. بهتر است بدانید که از دیرباز، استانبول، یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری در کشور ترکیه بوده است. این شهر از نظر تجاری، سیاسی و فرهنگی، جایگاه ویژه‌ای دارد و هر ساله میزبان جمعیت زیادی از گردشگران است.

مکان‌های دیدنی شگفت‌انگیز، مراکز خرید و آب و هوای مناسب استانبول از اصلی‌ترین دلایل سفر به این شهر کم‌نظیر است. به همین منظور تورهای بسیاری مانند تور اقساطی استانبول و سایر تورهای عادی برای سفر به این شهر هیجان‌انگیز وجود دارد که می‌توانید با توجه به بودجه خود مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید.

اگر شما تور اقساطی استانبول از ارومیه را انتخاب کرده‌اید و قصد مسافرت به این مکان دیدنی را دارید باید اطلاعات مهم درباره شرایط تور قسطی استانبول و مکان‌های دیدنی آن را داشته باشید. بنابراین تا انتها با ما و شرایط خرید تور استانبول از دم قسط همراه باشید.
جاذبه‌های گردشگری استانبول

استانبول از آن دسته شهرهایی است که اگر یک بار به آن‌جا سفر کنید، تا سال‌های سال، خاطره‌اش با شما باقی خواهد ماند. استانبول، پایتخت فرهنگی و تاریخی ترکیه، شهری با تنوع فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری فراوان است. مکان‌های دیدنی و چشم‌نواز این شهر خاطره‌انگیز به اندازه‌ای زیاد است که در طول سفر به طور کامل سرگرم خواهید شد.

تور اقساطی استانبول از ارومیه

این زیبایی‌های طبیعی، معماری تاریخی و بازارهای پرآوازه‌ای باعث شده که هر ساله میلیون‌ها گردشگر با تور استانبول اقساطی به این شهر سفر کنند. بنابراین اگر با تور اقساطی استانبول از ارومیه همراه شده‌اید بهتر است یک آشنایی مختصری با مکان‌های دیدنی آن داشته باشید تا هیچ یک از آن‌ها را از دست ندهید.
مسجد ایاصوفیه

یکی از شناخته‌شده‌ترین مکان‌های دیدنی در استانبول، مسجد ایاصوفیه است. این مسجد که در بخش اروپایی استانبول قرار دارد شاهکار معماری بیزانس و عثمانی است که حدود هزار سال به عنوان کلیسای روم شرقی فعالیت می‌کرد. اما در قرن پانزدهم به مسجدی باعظمت تبدیل شد که امروزه نمادی جهت پیوند میان اسلام و مسیحیت به شمار می‌رود. اگر با تور اقساطی استانبول از ارومیه همراه شدید، دیدن این مسجد شگفت‌انگیز و زیبا را از دست ندهید.

تور اقساطی استانبول از ارومیه
تور اقساطی استانبول از ارومیه

کاخ دلما باغچه

اگر با تور اقساطی استانبول از ارومیه همراه شوید و به کاخ دلما باغچه بروید، بی‌تردید از شکوه و عظمت آن حیرت‌زده خواهید شد. سقف این کاخ باشکوه با 14 تن طلا تزیین شده است و 131 فرش دستباف ابریشمی و لوستر اهدایی ملکه انگلیس، چشم‌ها را به خود خیره می‌کند.

تور اقساطی استانبول از ارومیه

این کاخ، یکی از جاذبه‌های گردشگری استانبول است که 44 تالار، 285 اتاق و 68 سرویس بهداشتی فضای داخلی آن را تشکیل می‌دهند. دلما باغچه قدمتی 600 ساله دارد و میراثی از دوران فرمانروایی سلسه عثمانی است. این کاخ با اشیا و هدایای گران‌بهای فراوانی که دارد از زیباترین و تجملی‌ترین جاذبه‌های گردشگری استانبول محسوب می‌شود.

برج گالاتا

برج گالاتای معروف استانبول از دیگر جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می‌شود که نخستین بار، 700 سال پیش با هدف نظارت بر رفت و آمد کشتی‌ها و شناسایی کشتی‌های غریبه به وجود آمد اما بعدها از آن به عنوان زندان سپس دیده‌بانی استفاده می‌شد. گالاتا دارای 67 متر ارتفاع و 9 طبقه است و از بالای آن می‌توان شهر را از نظر گذراند.

کلیسا چورا

کلیسای چورا از دیگر مکان‌های تاریخی استانبول است که هنگام سفر با تور اقساطی استانبول از ارومیه باید از آن دیدن کنید. این کلیسا که در قرن 16 به مسجد تغییر کاربری داد، امروزه به عنوان موزه برای گردشگران فعالیت می‌کند. بیشتر اهمیت این کلیسا به دلیل تزیینات و نقاشی‌های داخل آن است که قدمتی تاریخی دارد.

مسجد آبی یا مسجد سلطان احمد

مسجد آبی، بی‌شک یکی از شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های گردشگری استانبول است که آرامش را به روح و وجودتان تزریق خواهید کرد. این بنای هنرمندانه که به دستور سلطان احمد ساخته شد، به دلیل رنگ آبی به‌کار رفته در کاشی‌های آن به مسجد آبی معروف شده است. این مسجد بیشتر به دلیل رقابت با مسجد ایاصوفیه معروف ساخته شده است.

تور اقساطی استانبول از ارومیه

تور اقساطی استانبول از ارومیه
تور اقساطی استانبول از ارومیه

حمام خرم سلطان

اگر با تور اقساطی استانبول از ارومیه همراه شده‌اید، بازدید از حمام خرم سلطان را از دست ندهید. این حمام در زمان فرمانروایی سلطان سلیمان به دستور خرم سلطان، ملکه پادشاه عثمانی، نزدیک مسجد ساخته می‌شود تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند. بدین ترتیب از آن با عنوان حمام خرم سلطان یاد می‌کنند.

تور اقساطی استانبول از ارومیه

معماری این حمام نیز همانند سایر آثار برجسته، برعهده معمار «سنان» معروف بوده است که در میان معماران مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی قرار دارد.
استانبول مال

مال‌ها و پاساژ‌های استانبول از بزرگ‌ترین مراکز خرید این شهر هستند که از محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری محسوب می‌شوند. به خاطر داشته باشید که اگر در اواخر هر فصل با تور اقساطی استانبول همراه شوید، می‌توانید از جشنواره‌ها و تخفیف‌های این مال‌ها برخوردار شوید و از خرید ارزان خود لذت ببرید.
چرا باید به استانبول سفر کنیم؟

استانبول، یکی از شگفت‌انگیزترین شهرهای ترکیه است که علاوه بر جاذبه‌های گردشگری فراوان، از نظر سیاسی، علمی و تجاری نیز اهمیت بالایی دارد. بیشتر جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا مربوط به دوران امپراتوری بیزانس و عثمانی است، بدین ترتیب تاریخی با قدمت بالا را در دل خود جای داده است.

تور اقساطی استانبول از ارومیه

از دیگر دلایلی که باید به استانبول سفر کنید، غذاهای خوشمزه این منطقه است. در این شهر، شما می‌توانید طعم غذاهای خیابانی و در مقابل غذاهای لوکس را در رستوران‌های تجملی امتحان کنید و از امتحان هر یک، لذت ببرید.

اگر قصد سفر با تور اقساطی استانبول را دارید، به بازارهای هفتگی که در تمامی محله‌های آن برپا می‌شود سر بزنید. در این بازار رنگارنگ، می‌توانید انواع و اقسام خوراکی‌های لذیذ و خوشمزه همانند شیرینی‌های مخصوص، پنیر، زیتون و سایر موارد را بیابید.

اگر به عتیقه‌جات و لوازم آنتیک علاقه دارید، استانبول، مغازه‌های عتیقه‌فروشی بسیاری دارد که خواه ناخواه، نظر شما را به خود جلب خواهند کرد. همان‌گونه که شرح داده شد، استانبول تمامی جوانب گردشگری را صورت یک‌جا در خود جای داده است و می‌تواند تمامی سلیقه‌ها را راضی کند.

دانستنی‌های سفر به استانبول

استانبول، شهری میان دو قاره است که نیمی از آن آسیایی است و نیمی دیگر اروپایی و دیدن هر یک از بخش‌های آن شما را حیرت‌زده خواهد کرد. اما برای آن‌که بتوانید یک سفر کامل و بدون نقص داشته باشید و به راحتی استانبول را بگردید باید اطلاعاتی نیز درباره این شهر پر جنب و جوش داشته باشید.
فرودگاه استانبول

فرودگاه استانبول، یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین فرودگاه‌های جهان است و به تازگی توسط هواپیمایی ملی ترکیه (تورکیش ایرلاینز) به مرکزیت برای مسافران بین‌المللی تبدیل شده است. این فرودگاه دارای امکانات عالی برای مسافران، از جمله فروشگاه‌های معتبر، رستوران‌های بین‌المللی و هتل‌های لوکس است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های فرودگاه استانبول می‌توان به واحد ترانزیت برگشتی، خدمات خودرویی، ورودی برای مسافران معلول و همچنین قابلیت اتصال به شبکه‌های حمل‌ونقل عمومی اشاره کرد.
راه‌های دسترسی به مرکز شهر استانبول از فرودگاه

فرودگاه استانبول به فاصله 45 کیلومتری از این شهر قرار دارد و اگر بخواهید از آن‌جا به مرکز اصلی شهر بروید می‌توانید از تاکسی و اتوبوس استفاده کنید. کرایه‌های تاکسی با توجه به شب یا روز بودن و میزان بار متغیر است. اگر قصد استفاده از اتوبوس را نیز دارید باید ابتدا محل اقامت خود را در نظر بگیرید.
حمل و نقل در استانبول

برای استانبول‌گردی می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، مترو، BRT، قایق، کشتی، تاکسی و تراموا استفاده کنید و بهای آن را با استانبول کارت بپردازید.
مترو، یکی از بهترین وسایل حمل و نقل عمومی در ترکیه محسوب می‌شود که دارای 5 خط است. اگر قصد استفاده از مترو را دارید بهتر است بدانید که از ساعت 6 صبح تا 12 شب می‌توانید از آن استفاده کنید.
اتوبوس‌ها نیز که به دو نوع معمولی و BRT تقسیم می‌شوند به راحتی شما را در شهر جابه‌جا خواهند کرد. به خاطر داشته باشید که برای استفاده از این اتوبوس‌ها ابتدا باید استانبول کارت تهیه کنید.
تاکسی‌های عمومی در ترکیه به رنگ زرد هستند و کرایه آن‌ها با تاکسی‌متر محاسبه می‌شود البته تاکسی‌ها همیشه هزینه بالاتری نسبت به سایر وسایل نقلیه عمومی دارند. اگر بخواهید از تاکسی‌های اینترنتی نیز استفاده کنید می‌توانید برنامه‌های اوبر، بی تاکسی یا کریم را روی تلفن همراه خود نصب کنید. بی تاکسی نسبت به سایر برنامه‌های تاکسی اینترنتی، محبوبیت بیشتری در استانبول دارد.
دولموش‌ها یا همان ون، نیز از دیگر وسایل حمل و نقل عمومی در استانبول هستند که می‌توانید از آن استفاده کنید. دولموش‌ها با رنگ زرد در شهر تردد می‌کنند و کرایه هر مسیر آن نیز روی تابلوهای هر خط نوشته شده است.
به جز این موارد برای تردد در استانبول می‌توانید از تراموا و کشتی‌های دریایی نیز استفاده کنید. ترامواهای معروف استانبول که با رنگ قرمز در سطح شهر فعالیت می‌کنند می‌توانند شما را به راحتی در سطح شهر جابه‌جا کنند. با استفاده از کشتی‌های دریایی نیز می‌توانید حین مسیر از از جزایر پرنس و تنگه بسفر دیدن کنید.

شرایط تور اقساطی استانبول از ارومیه

تور اقساطی استانبول یک گزینه عالی برای افرادی است که می‌خواهند به شهر استانبول سفر کنند اما توانایی پرداخت یکباره مبلغ سفر را ندارند. این گزینه برای افرادی که می‌خواهند یک سفر رویایی داشته ولی نمی‌توانند کل هزینه سفر را یکجا پرداخت کنند، بسیار مناسب است. تور اقساطی به شما امکان می‌دهد تا هزینه سفر خود را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت کنید و از سفری لذت بخش به شهر فوق‌العاده استانبول بهره‌مند شوید.

هر یک از آژانس‌های هواپیمایی برای فروش تورها اقساطی خود شرایط و قوانین مخصوص به خود را دارند. اگر قصد مسافرت با تور اقساطی استانبول از ارومیه و آکای تراول را دارید بهتر است پیش از هرگونه اقدامی شرایط آژانس مسافرتی را بدانید و پس از آن تعهدات و مدارک خود را ارائه دهید. قوانین آژانس آکای تراول برای رزرو تور اقساطی استانبول به شرح زیر است:

داشتن دسته چک صیادی بنفش به نام مسافر و در صورت نداشتن دسته چک، استفاده از چک بستگان و آشنایان
پرداخت اقساط از 1 تا 10 ماه

استانبول تراول

!CALL NOW