989143403431+

Whats up num

Sat - Fri: 8:00 - 21:30

رزرو هتل شهر وان ترکیه

رزرو هتل شهر وان ترکیه و تور وان از ارومیه از ارزان ترین و پرطرفدارترین  تورهای خارجی برای ایرانی‌ها،  سفر به وان  ترکیه است؛ به ویژه  در این سال‌های اخیر به دلیل تورم و  گرانی‌های ایجاد شده این شهر در میان توریست ها  به محبوبیت زیادی رسیده است و در هر قسمتی از این شهر که قدم بگذارید، صدایی آشنا از هموطنان را خواهید شنید.

وان ژانویه ارومیه

رزرو هتل شهر وان ترکیه
رزرو هتل شهر وان ترکیه

تور وان ترکیه از ارومیه ،برای شهرهای نزدیک به مرز ترکیه، سفر به وان مثل سفر داخلی به حساب می‌ آید و خریدهای سالانه یا فصلی خود را از این شهر انجام می‌دهند. تور وان از ارومیه و خود شهر وان شهری ایده آل برای سفر ۳ الی ۴ روزه است و با چمدان هایی از وسایل و خاطرات به شهر خود بر می‌گردید. ولی برای استفاده از تور وان از ارومیه  بهتر است کمی در مورد شهر وان ترکیه و موقعیت و شرایط آن اطلاعات داشته باشید.

رزرو هتل شهر وان ترکیه

شهر وان در ساحل شرقی دریاچه وان واقع شده است، که بزرگترین دریاچه این کشور به شمار می رود. وجود چنین دریاچه زیبا در کنار کوهستان‌های محدوده شهر، طبیعت بی‌نظیر، بناهای تاریخی و بازار متنوع و ارزان شهر، همگی دست به دست یکدیگر داده اند تا این شهر را به یکی از مناطق توریستی مهم ترکیه تبدیل کنند.

شهر وان ترکیه به دلیل نزدیکی به کشور ایران، یک مقصد گردشگری جذاب برای ایرانیان و بالاخص مردم شهرهای شمال غربی کشور محسوب می شود که از طریق مرز زمینی به آن سفر می‌کنند. وان به لطف تمام جاذبه‌های توریستی خود یک مقصد جذاب برای مسافرین می‌باشد.

شرایط آب و هوایی وان ترکیه

وان به دلیل وجود کوه های فراوان در اطراف آن و یک دریاچه بزرگ، آب و هوای خنک دارد. این شهر دارای پاییز و زمستان های سرد و تابستان‌های خنک است، بالاترین درجه حرارت در روزهای تابستان به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد. در نتیجه بهترین زمان سفر به وان ترکیه، اوایل بهار و فصل تابستان است. در این دوره زمانی آب و هوای شهر وان بسیار خنک و مطبوع است و برای گشت‌وگذار و تفریح مناسب می‌باشد.

رزرو هتل شهر وان ترکیه

جاذبه‌های دیدنی وان

یکی از مهم‌ترین جاذبه های گردشگری شهر وان، طبیعت بکر همراه با دریاچه جذاب و بزرگ وان است. علاوه بر این، دارای جاذبه‌های تاریخی و باستانی متعددی است که به جذابیت های آن افزوده اند. از جمله جاذبه های دیدنی این شهر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قلعه وان
جزیره آکدامار
موزه وان
شهر قدیمی توهپا
کلیسای آمریکایی قدیمی
ساحل زیبای دریاچه وان

رزرو هتل در وان ترکیه

ویزا: براساس توافق نامه‌ها بین کشورهای ایران و ترکیه،  ایرانی ها  تا ۹۰ روز می توانند بدون داشتن  ویزا به شهر وان ترکیه سفر کنند و تنها در موقع ورود به خاک ترکیه به پاسپورت مهر زده شود؛ دقت کنید که  در زمان سفرتان و استفاده از تور وان از ارومیه الزاما و حتما  پاسپورت شما حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد.

رزرو هتل شهر وان ترکیه
رزرو هتل شهر وان ترکیه

به همین دلیل، تور وان از ارومیه  بدون داشتن ویزا یکی دیگر از دلایل مهم و اساسی  سفر ایرانی ها به حساب می رود.
واحد پول: لیر ترکیه
زمان محلی: یک ساعت و نیم عقب از تهران
زبان رسمی: ترکی استانبولی
دین اکثریت: مسلمان سنی
بهترین زمان سفر: همه فصل‌ها به ویژه فصل های بهار و تابستان
 تفریحات تور وان ترکیه از ارومیه: بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، قایق سواری، شنا، خرید، اسکی، امتحان غذاهای ترکی، خرید اشیای قدیمی و آنتیک
نوع برق شهری: ۲۳۰ ولت/ ۵۰ هرتز
سوغاتی ها در هنگام برگشت با تور وان از ارومیه: چای ترک، راحت الحلقوم، اجناس سرامیکی، آثار هنری، ابزار آلات سنتی، لوازم آنتیک، قهوه ترک، چشم نظر و فرش و گلیم.رزرو هتل شهر وان ترکیه
بهترین محله ها برای اقامت در شهر وان ترکیه: خیابان جمهوریت محلی برای خرید و غذا، خیابان کاظم کارابکر برای خرید انواع برندهای معروف و رستوران های مختلف، آق کورپو، علی پاشا، جودت پاشا، سلیم بی، حاجی بکیر،که همه این خیابان ها را در زمان استفاده از تور وان ترکیه از ارومیه مشاهده خواهید کرد

لیست هتل‌های وان رزرو هتل شهر وان ترکیه

اگر قصد سفر به شهر وان را دارید، داشتن اطلاعات کامل از هتل‌هایاین شهر به شما در انتخاب اقامتگاه مناسب کمک خواهد کرد. تعدادی از هتل‌ های وان عبارتند از:

هتل دبل تری بای هیلتون (Doubletree by Hilton Hotel) 5 ستاره
هتل الیت ورلد وان (Elite World One Hotel) 5 ستاره
هتل کامفورت سوئیت (Comfort suite Hotel)
هتل وان سوئیت (The Van Hotel)
هتل کونفوریوم وان (Conforium Hotel Van)
هتل ساردور وان (Sardur Hotel Van)
هتل روا ورلد وان (Rua World Hotel Van)
هتل رویال پالاس وان (Royal Palas Hotel)
هتل شاهماران وان (Sahmaran Hotel Van)
هتل دیمت پارک وان (Dimet Park Hotel)
هتل رویال میلانو وان (Royal Milano Hotel)
هتل هالدی وان (Haldi Hotel)
هتل رئال وان (Real Hotel Van)
هتل رویال برک وان (Royal Berk Hotel)

رزرو هتل شهر وان ترکیه

با توجه به استقبال روزافزون هموطنان ایرانی برای سفر به وان جهت خرید، تفریح و سوء استفاده سودجویان از این استقبال، لازم دیدیم اطلاع رسانی در مورد قیمت هتلهای وان را انجام دهیم. در انواع آژانسهای مسافرتی و هواپیمایی رزرو هتلهای وان ترکیه انجام می شود. با توجه به اینکه قیمت هتلهای وان ترکیه برای بسیاری از هموطنانمان آشکار نگشته، با قیمت بسیار زیاد و سودهای کلان به مسافرین عزیز عرضه می شوند.رزرو هتل شهر وان ترکیه

با مشاهده این رفتار سودجویان بر آن شدیم تا جهت استفاده هموطنان عزیز از فرصت خرید و تفریح با قیمت بسیار پایین، تعداد زیادی از هتلهای شهر وان را به عقد قرارداد با وب سایت ساربان با قیمتهای باورنکردنی درآوریم. با توجه به اینکه در این راه تمام واسطه ها را حذف کردیم و فروش بدون واسطه با قیمتهای استثنایی را سرلوحه کار خود قرار داده ایم، امیدواریم با حمایت دوستان عزیز در ارائه هرچه بیشتر خدمات رزرواسیون هتلها با قیمتهای کم به مسافرین عزیز خدمت رسانی کنیم.

آکای تراول کوشش نموده است با سودی اندک به ارائه هتلهای وان ترکیه بپردازد. در برخی موارد حتی مبلغ دریافتی خود هتل از مبلغ دریافتی akay بیشتر می باشد که با حمایت مسافرین عزیز به آمار کل هتلها خواهیم رسید.

دوستان در صورت مشاهده قیمت های کمتر از وب سایت لطفا از قسمت منو و قسمت درباره ما به ما اطلاع دهید. تخفیفات شامل دوستانی می شود که با مدرک این ادعای خود مبنی بر فروش هتلهای وان به قیمت کمتر از وب سایت آکای تراول را اثبات نمایند.

منتظر حمایت دوستان و همراهان گرامی هستیم تا به پشتوانه شما وارد شهرهای دیگر ترکیه شده و با آنها نیز عقد قرارداد نماییم.

با توجه به استقبال هموطنان عزیز برای سفر به شهر زیبای وان ترکیه مدیریت بر آن شد که با ارائه خدمت رزرو هتل در وان ترکیه خدماتی متفاوت را برای ایرانیان عزیز ارائه نماید.

در این راستا به طور مستقیم با انواع هتل های موجود در این شهر به توافق رسیدیم و قرارداد همکاری منعقد گردید. با توجه به اینکه قرارداد بدون واسطه با هتل ها بسته شده است، قیمت های ارائه شده از نازلترین قیمت ها برای رزرو هتل در این شهر می باشند.

همچنین با رزرو هتل وان می توانید به صورت ریالی هزینه آن را پرداخت نمایید.

ما مفتخریم که ارزان ترین خدمات رزرو هتل را در اختیار مسافرین عزیز وان ترکیه قرار دهیم. در این راستا سعی می کنیم با تعداد بیشتری هتل در شهر وان ترکیه قرارداد منعقد نماییم تا مسافرین عزیز با گزینه های بیشتری برای اقامت، بهترین گزینه را انتخاب و اقامتی بسیار زیبا و خاطره انگیز در این شهر زیبا داشته باشند.

السفر إلى اسطنبول

!CALL NOW