Akay Travel Agency

989143403431+

Whats up num

Sat - Fri: 8:00 - 21:30

تور وان از ارومیه

تور وان،تور ترکیه،وان ترکیه،گربه های وان،ماشین به وان ترکیه،بلیط وان ترکیه،ماشین از ارومیه به وان ترکیه،تور وان ترکیه از ارومیه،خرید از وان ترکیه،دیسکو در وان ترکیه،رزرو هتل در وان ترکیه،هتل ارزان در وان ترکیه،سفر به وان ترکیه،جادذبه های گردشگری وان ترکیه،هتل رسمینا در وان ترکیه،هتل تامارا در وان ترکیه،هتل رویال برگ در وان ترکیه،از ارومیه به وان ترکیه

تور وان از ارومیه  از ارزان ترین و پرطرفدارترین  تورهای خارجی برای ایرانی‌ها،  سفر به وان  ترکیه است؛ به ویژه  در این سال‌های اخیر به دلیل تورم و  گرانی‌های ایجاد شده این شهر در میان توریست ها  به محبوبیت زیادی رسیده است و در هر قسمتی از این شهر که قدم بگذارید، صدایی آشنا از هموطنان را خواهید شنید.

تور وان از ارومیه

تور وان ترکیه از ارومیه،تبریز،خوی،تهران،زنجان،شیراز،ساری،رشت،تور وان از ارومیه با آکای تراول

وان ژانویه ارومیه

تور وان از ارومیه
تور وان از ارومیه

تور وان از ارومیه ،برای شهرهای نزدیک به مرز ترکیه، سفر به وان مثل سفر داخلی به حساب می‌ آید و خریدهای سالانه یا فصلی خود را از این شهر انجام می‌دهند. تور وان از ارومیه و خود شهر وان شهری ایده آل برای سفر ۳ الی ۴ روزه است و با چمدان هایی از وسایل و خاطرات به شهر خود بر می‌گردید. ولی برای استفاده از تور وان از ارومیه  بهتر است کمی در مورد شهر وان ترکیه و موقعیت و شرایط آن اطلاعات داشته باشید.

 

تور وان از ارومیه
تور وان از ارومیه

وان ژانویه ارومیه

تور وان از ارومیه و اطلاعات و دانستنی های لازم 

ویزا: براساس توافق نامه‌ها بین کشورهای ایران و ترکیه،  ایرانی ها  تا ۹۰ روز می توانند بدون داشتن  ویزا به شهر وان ترکیه سفر کنند و تنها در موقع ورود به خاک ترکیه به پاسپورت مهر زده شود؛ دقت کنید که  در زمان سفرتان و استفاده از تور وان از ارومیه الزاما و حتما  پاسپورت شما حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد.

تور وان از ارومیه
تور وان از ارومیه

 به همین دلیل، تور وان از ارومیه  بدون داشتن ویزا یکی دیگر از دلایل مهم و اساسی  سفر ایرانی ها به حساب می رود.
واحد پول: لیر ترکیه
زمان محلی: یک ساعت و نیم عقب از تهران
زبان رسمی: ترکی استانبولی
دین اکثریت: مسلمان سنی
بهترین زمان سفر: همه فصل‌ها به ویژه فصل های بهار و تابستان
 تفریحات تور وان از ارومیه: بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، قایق سواری، شنا، خرید، اسکی، امتحان غذاهای ترکی، خرید اشیای قدیمی و آنتیک
نوع برق شهری: ۲۳۰ ولت/ ۵۰ هرتز
سوغاتی ها در هنگام برگشت با تور وان از ارومیه: چای ترک، راحت الحلقوم، اجناس سرامیکی، آثار هنری، ابزار آلات سنتی، لوازم آنتیک، قهوه ترک، چشم نظر و فرش و گلیم.
بهترین محله ها برای اقامت در شهر وان ترکیه: خیابان جمهوریت محلی برای خرید و غذا، خیابان کاظم کارابکر برای خرید انواع برندهای معروف و رستوران های مختلف، آق کورپو، علی پاشا، جودت پاشا، سلیم بی، حاجی بکیر،که همه این خیابان ها را در زمان استفاده از تور وان از ارومیه مشاهده خواهید کرد.

تور وان از ارومیه
تور وان از ارومیه

تور وان از ارومیه با آکای سفر

تور وان ژانویه از ارومیه:جزیره آختامار در اطراف دریاچه وان شکل گرفته، جزیره ای جذاب با صخره های آهکی استوار و با صلابت که در فاصله 3 کیلومتری تا ساحل قرار گرفته اند. جاییکه میزبان یک کلیسای تاریخی زیبا با همین نام می باشد، کلیسایی باستانی که قدمتش به قرن دهم بازمی گردد. نام این جزیره از افسانه ای برخاسته، افسانه ای کهن که داستان زندگی و عشق پرنسسی را روایت می کند، شاهزاده ای که عاشق یک شخص روستایی شد، کسی که با هدف دیدن وی به دنبال نوری که از جانب پرنسس به سمتش فرستاده می شد، شنا می کرد. پدر شاهزاده بعد از اطلاع از این موضوع مسیر نادرستی را به وی نشان داد، مسیری بی پایان که منجر به غرق شدنش شد. آخ تامارا (oh Tamara) آخرین کلمه ای بود که از دهان وی خارج شد. از این رو نام آختمان برای جزیره انتخاب گردید. تور وان از ارومیه بسیاری از علاقمندان با هدف دیدن ساختمان های باستانی و زیبایی های طبیعی متعدد به این منطقه سفر می کنند. ساختمان هایی که به خوبی حفاظت می شوند و به لطف انجام این اقدامات شکوه و ظاهر خود را به زیبایی حفظ نموده اند.

تور وان از ارومیه
تور وان از ارومیه

وان ژانویه ارومیه

 

وان ژانویه ارومیه
وان ژانویه ارومیه
وان ژانویه ارومیه
وان ژانویه ارومیه

برای رزرو تور وان از ارومیه با آکای سفر تماس بگیرید.

 

تور وان از ارومیه و کلیسای آکدامار یا کلیسای ارمنی صلیب مقدس
تور وان از ارومیه و بازید از یکی از مهم‌ ترین بناهای باستانی ترکیه کلیسای آکدامار “Akdamar Church” است که در ۴۱ کیلومتری شهر وان بر روی جزیره آکدامار واقع شده است و قدمت آن به قرن ۱۰ بر می‌گردد. این کلیسا دارای ارزش فرهنگی و باستان‌ شناسی زیادی است و همچنین فضای آرامش بخشی در این کلیسا حاکم است. نمای زیبای کلیسا برای هر گردشگری جذاب به نظر می رسد و بر روی دیوارهایش نیز نقش‌هایی به چشم می خورند که با وجود حمله مغول‌ ها و رخدادهای طبیعی باز هم آسیبی به آن ها وارد نشده است. این کلیسا در سال ۲۰۰۵ مورد بازسازی قرار گرفته است و روزانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیاست.

 

تور وان از ارومیه
تور وان از ارومیه

شهر احلات وان و تور وان از ارومیه
شهر تاریخی احلات “Ahlat”، در بخش شمالی دریاچه وان قرار دارد و این شهر به‌ خاطر گورستان باستانی خود به شهرت رسیده است. در این گورستان هشت هزار قبر وجود دارند که سنگ قبرشان دو تا سه متر ارتفاع داشته و نوشته‌ هایی عربی و فارسی در مورد شخصیت ها نوشته شده است.

 

تور وان از ارومیه
تور وان از ارومیه

موزه وان و تور وان از ارومیه
در موقع استفاده از تور وان از ارومیه از موزه وان دیدن فرمائید.موزه ای قدیمی در شهر وان وجود دارد که از دهه ۱۹۷۰ میلادی آغاز به فعالیت کرده است و شامل دو سالن باستان شناسی و قوم نگاری است. چندین سنگ قبر در این موزه به چشم می‌خورند که به شکل قوچ یا گوسفند هستند و قدمتشان به آق قویونلوها و قراقویونلوها بر می‌گردد.

تور وان از ارومیه
تور وان از ارومیه

در قسمت پایینی موزه، طلا و جواهرات اورارتویی و آثار برنزی و ظروف سرامیکی و در قسمت بالایی نیز ظروف سفالی، سکه‌‌های تاریخی و نسخه‌‌های خطی نگهداری می‌شوند.

 

تور وان ترکیه،وان ژانویه ارومیه،تور وان ژانویه از ارومیه

 

 

تور وان از ارومیه
تور وان از ارومیه

 

 

!CALL NOW