Akay Travel Agency

989143403431+

Whats up num

Sat - Fri: 8:00 - 21:30

جهت اطلاع از انواع تورهای طبیعت گردی ارومیه با آکای سفر تماس حاصل فرمایید

09032486073

تور طبیعت گردی ارومیه و غار تمتمان

تور طبیعت گردی ارومیه و غار تمتمان یکی از جاذبه های طبیعت گردی ارومیه که در روستای تمتمان قرار دارد. این روستا در ۱۵ کیلومتری شمال ارومیه واقع شده است. با تحقیقاتی که بر روی غار تمتمان انجام گرفته است، این غار حدود ۱۰ هزار سال پیش مسکونی بوده است، از این رو یکی از قدیمی ترین غارهای مسکونی دنیا محسوب می شود.
وقتی از ورودی مثلث شکل غار وارد می شوید، آثاری از بز، گاو، گوسفند و اسب را مشاهده می کنید. طول غار که بصورت یک دست است ۳۵ متر است. هوای غار تمتمان در تابستان خنک و در زمستان گرم تر از بیرون است. همچنین در کنار غار تمتمان چشمه ای جاری است که مردم محلی روستا از آب آن استفاده می کنند.

پیست اسکی خوشاکوه

ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی از نظر آب وهوایی در منطقه کوهستانی کشور قرار دارد. برخی از ماه های سال هوا به اندازه ای سرد می شود که برف سنگینی به این شهر و منطقه می بارد. همچنین چون کوه های متعددی با شیب های مناسب در این منطقه قرار دارند، موقعیت خوبی برای ساخت پیست اسکی بوجود آمده است.

پیست اسکی خوشاکوه یکی از جاذبه های طبیعت گردی ارومیه در زمستان است که لحظات مهیج و خاطره انگیزی را برای گردشگران ارومیه خلق می کند. همچنین چون پوشش گیاهی مناسب در ارومیه وجود دارد امکان ساخت پیست اسکی روی چمنبرای فصل های گرم سال هم فراهم است.

تور طبیعت گردی ارومیه
تور طبیعت گردی ارومیه
تور طبیعت گردی ارومیه
تور طبیعت گردی ارومیه

उर्मिया टूर

उर्मिया में तुर्की पढ़ाना

آکای سفر

تور گرجستان از ارومیه

تور نخجوان از ارومیه

تور وان از ارومیه

املاک ارومیه

!CALL NOW