989143403431+

Whats up num

Sat - Fri: 8:00 - 21:30

تور ستاره شناسی ارومیه

اکتبر ستاره‌ها روشن و اسرار آسمان بر بستر ارومیه شهری با تاریخ عمیق و ثقل تاریخی. آیا تمایل دارید به سفری به دنیای زیبای تور نجوم ارومیه و بهره‌مندی از خدمات حرفه‌ای و تخصصی آژانس گردشگری آکای تراول باشید؟

آموزش‌های نجومی: اگر تا به حال در زمینه‌ی نجوم علاقه‌مند بوده‌اید ولی اطلاعات کافی نداشته‌اید، این تور فرصتی عالی است تا از نجوم‌دانان حرفه‌ای آکای تراول آموزش‌های لازم را دریافت کنید و به دنیای جذاب و پرماجراهای نجوم وارد شوید.

با آژانس گردشگری آکای تراول همراه شوید و تجربه‌ای ماندگار از آسمان ارومیه را با خاطره‌های شگفت‌انگیز به یاد بیاورید. ثبت نام در تور نجوم ارومیه را از دست ندهید و این سفر را به یاد ماندنی‌ترین تجربه‌ی زندگی‌تان تبدیل کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در تور، با آکای تراول تماس حاصل فرمایید و دلنوازی‌های آسمان را در ارومیه تجربه کنید.

تور نجوم ارومیه با آژانس گردشگری آکای تراول، یکی از جذاب‌ترین تجربه‌های گردشگری است که به علاقه‌مندان به علم نجوم، آسمان شناسی و زیبایی‌های طبیعتی پیشنهاد می‌شود. با عضویت در این تور، شما به دنیایی از رمانتیسم و سحر و جادوی آسمانی فرو می‌روید و از زیبایی‌های شگفت‌انگیز آسمان در شب استفاده خواهید کرد.

تور نجوم ارومیه

۷ می مصادف با ۱۷ اردیبهشت، روز جهانی نجوم است؛

روزی که دریچه‌ای برای علاقه‌مندان و متخصصان علم نجوم می‌گشاید تا دانش و علاقه خود به ستارگان را با عموم مردم به اشتراک بگذارند.

برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد تور نجوم ارومیه با آژانس گردشگری آکای تراول عبارت‌اند از:

تجهیزات پیشرفته: با تجهیزات نجومی حرفه‌ای که در اختیار شما قرار می‌گیرد، می‌توانید جزئیات کوچک‌تر از آسمان را مشاهده کنید و از دیدن اجرام آسمانی بی‌نظیر، لذت ببرید.

تجربه‌ی راهنمایان متخصص: راهنمایان تور، نجوم‌دانان حرفه‌ای با تجربه هستند که به شما اطلاعات علمی و عملی درباره‌ی آسمان ارائه می‌دهند و سوالات شما را پاسخ می‌دهند.

امکان عکس‌برداری از آسمان شب: با تجهیزات عکاسی مناسب، امکان عکس‌برداری از آسمان شب و نجوم را خواهید داشت و به یادگاری‌های خاصی از این تجربه دست خواهید یافت.

برنامه‌های اضافی: در این تور علاوه بر فعالیت‌های نجومی، برنامه‌های متنوعی همچون گشت و گذار در شهر ارومیه، بازدید از مناطق تاریخی و گردشگری شهر، ارائه اطلاعات در مورد فرهنگ و تاریخ منطقه و … نیز در نظر گرفته می‌شود.

امکان مشاهده‌ی طلوع و غروب آفتاب: در طول تور، شما فرصت دیدن طلوع و غروب آفتاب را نیز خواهید داشت و از زیبایی‌های طبیعت لذت خواهید برد.

تور ستاره شناسی ارومیه با آژانس گردشگری آکای تراول فرصتی استثنایی برای ارتقاء دانش نجومی، تجربه‌ی خاص با طبیعت و فضا، و تفریح و استراحت در کنار آسمان بی‌کران است. به جرأت می‌توان گفت که این تور تا به حالهای ندیده شما را به دنیای سحر و جادوی نجومی ارومیه خواهد برد.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی جزئیات تور نجوم ارومیه، با آژانس گردشگری آکای تراول تماس حاصل فرمایید و برای خود یک سفر به یادماندنی را رزرو کنید.

تور ستاره شناسی ارومیه با آژانس گردشگری آکای تراول به شما فرصتی منحصر به فرد برای خارج شدن از شلوغی شهر و ورود به دنیای آرامش و زیبایی‌های طبیعتی ارمیه می‌دهد. با همکاری تیم مجرب و حرفه‌ای آکای تراول، این تور به بهترین شکل ممکن برنامه‌ریزی شده است تا شما تجربه‌ی به یادماندنی از مشاهده آسمان شب را داشته باشید.

تور ستاره شناسی ارومیه
تور ستاره شناسی ارومیه

در واقع گردشگری نجوم، سفری است که برای کسب تجربه‌های مرتبط با نجوم انجام می‌شود و این فرصت را به گردشگران می‌دهد که در مقاصدی که آلودگی نوری کمتری دارند، تصویر واضحی از آسمان شب را مشاهده کنند.

شرکت در تور رصد ستارگان به شما این فرصت را می‌دهد که آسمان شب را به شیوه‌ای جدید و متفاوت مشاهده کنید و تجربیات نجومی بسیاری مانند تماشای ستاره‌ها، ماه گرفتگی یا خورشید گرفتگی، شفق قطبی، شهاب سنگ و… به دست آورید.

گردشگری نجوم محبوبیت بسیاری میان گردشگران سراسر جهان و البته ایران دارد؛ به‌عنوان مثال، آمارهای پلتفرم اجاره اقامتگاه Airbnb، نشان می‌دهد که در خورشید گرفتگی سال ۲۰۱۷، بیش از ۵۰ هزار مهمان از ۲۶ کشور برای تماشای این خورشید گرفتگی به ایالات متحده سفر کردند. نکته جالب این است که تورهای نجوم برای گردشگرانی که می‌خواهند از گردشگری انبوه فرار کنند و به‌دنبال ارتباط مجدد با طبیعت هستند، گزینه بسیار ایده‌آلی محسوب می‌شود.

تور ستاره شناسی ارومیه
تور ستاره شناسی ارومیه

برخی از مکان‌های توریستی، شامل دهکده‌های نجوم، رصدخانه‌ها، پارک‌های ملی یا هر مکانی که آلودگی نوری کمتری دارند، به‌عنوان مقاصد گردشگری نجوم شناخته می‌شوند.تور ستاره شناسی ارومیه

هنگامی که برای کاوش و مشاهده خورشید گرفتگی، تماشای ستارگان، مشاهده آسمان‌های تاریک و تحقیقات حرفه‌ای نجومی به برخی مقاصد سفر می‌کنید، شما یک گردشگر نجوم یا Astro Tourist هستید.

برای برگزاری تور نجوم ارومیه، رویدادهای مهم نجومی را در زمان‌بندی خود در نظر بگیریم؛ به‌عنوان مثال، بارش‌های شهابی جوزایی و برساووشی، ماه‌ گرفتگی و خورشید‌ گرفتگی از جمله مهم‌ترین رویداد‌های  هستند‌ که می‌توانیم با اجرای تور در این زمان‌های ویژه، تجربه‌های منحصربه‌فردی به مسافران خود هدیه دهیم.

تور ستاره شناسی ارومیه

با نصب برخی از اپلیکیشن‌های رصد ستارگان، می‌توانید گوشی هوشمند خود را به سمت آسمان بگیرید تا صورت‌های فلکی، سیارات و ستارگان را ببینید. اما کدام اپلیکیشن ها کارآمدتر هستند؟تور ستاره شناسی ارومیه

Sky Guide: برنامه‌ای با ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد که برای شناسایی ستاره‌ها، سیارات و صورت‌های فلکی طراحی شده است.

SkyView: این برنامه کمک می‌کند تا با چرخاندن گوشی خود به جهت‌های مختلف، ستاره‌های آسمان شب را شناسایی کنید.

Stellarium: برنامه‌ای دقیق و رایگان که به شناسایی ستاره‌ها، صورت های فلکی، سیارات و… کمک می‌کند.

برخی از جاذبه‌ها و فعالیت‌هایی که در تور نجوم ارومیه شما را منتظر دارند:
بازدید از تلسکوپ‌های حرفه‌ای: در این تور، شما به دیدن تلسکوپ‌های پیشرفته‌ای که برای مشاهده‌ی اجرام آسمانی استفاده می‌شوند، خواهید رفت. با استفاده از این تلسکوپ‌ها، می‌توانید اجرام نجومی از نزدیک مشاهده کنید و از دیدن نزدیک‌ترین سیارات و ستارگان به زمین لذت ببرید.
مشاهده‌ی اجرام آسمانی مختلف: از مشاهده سیارات خارج از منظومه شمسی گرفته تا تماشای مجموعه‌های ستارگان، خوشه‌های باز و گالاکسی‌ها، همه‌ی اینها در تور نجوم ارومیه شما را شگفت‌زده خواهد کرد.
شناخت اجرام آسمانی: راهنمایان مجرب آکای تراول، به شما در شناخت اجرام آسمانی و معرفی مشاهده‌های مهم نجومی کمک خواهند کرد. این اطلاعات علمی به شما اجازه می‌دهد تا بهترین تجربه‌ی نجومی را داشته باشید.
ارتباط با دیگر شرکت‌کنندگان: این تور فرصتی عالی است تا با علاقه‌مندان به نجومی همچون خودتان آشنا شوید و در این محیط دوستان جدیدی بیابید که علاقه‌مندی‌های مشترکی با شما دارند.
امکان عکاسی از آسمان شب: اگر علاقه‌مند به عکاسی هستید، در این تور می‌توانید از تجهیزات عکاسی پیشرفته استفاده کنید و عکس‌های زیبایی از آسمان شب بگیرید.
همچنین، تور ستاره شناسی ارومیه از جنبه‌های فرهنگی و تاریخی این منطقه نیز بهره‌برداری می‌کند و امکان گشت و گذار در جاذبه‌های دیدنی ارومیه نیز فراهم می‌شود. شما می‌توانید بازدید از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، مشاهده‌ی دریاچه ارومیه، پیاده‌روی در مناطق طبیعی و … را همچنان در برنامه‌ی خود قرار دهید.
در نهایت، با شرکت در تور نجوم ارومیه با آژانس گردشگری آکای تراول، شما تجربه‌ای یکتا و فوق‌العاده را خواهید داشت که به شما خاطراتی به یادماندنی از آسمان شب و سفر به ارومیه را هدیه خواهد داد. جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر، با آکای تراول تماس حاصل فرمایید و به سفری به یادماندنی به دنیای نجومی ارومیه خوش‌آمدید.
!CALL NOW