Akay Travel Agency

989143403431+

Whats up num

Sat - Fri: 8:00 - 21:30

5/5

تور بدروم از تبریز

شهر بدروم در ترکیه | Bodrum

تور بدروم از تبریز با آکای سفر

از لحاظ جغرافیایی شهر بدروم در ترکیه یکی از شهرهای جنوبی و ساحلی در این کشور محسوب می شود که در استان موغله و در همسایگی دریای اژه قرار گرفته است.

این شهر ساحلی کوچک دارای مساحت ۶۸۶ کیلومتری است و کاملا حال و هوای آن توریستی می باشد.

بدروم یکی از بهترین مناظر کلی را در ترکیه دارد! منظورمان از این تعبیر این است که شهر بدروم در ترکیه دیدی بسیار زیبا و استثنائی به سمت دریای آبی اژه دارد.

درباره ی معنای شهر بدروم یا بودروم باید بگوییم که به این خاطر که این شهر در پایین ترین نقطه ی ترکیه قرار گرفته است به این شهر، بدروم که در زبان ترکی به معنای پایین است؛ می گویند.

البته یکی دیگر از اسم های بدروم، هالیکارناسوس است که کاملا اسمی یونانی است.

تور بدروم از تبریز
تور بدروم از تبریز

سلیقه ی ساکنین سابق و فعلی بدروم و طبیعت این شهر با یکدیگر دست به دست یکدیگر داده اند تا این شهر یکی از زیباترین مناطق ترکی لقب بگیرد.

با این که این آمارگیری قدیمی است اما بر اساس آخرین سرشماری که در سال ۲۰۱۳ میلادی صورت گرفته و اعلام شد، این شهر آخرین بار دارای جمعیتی بالغ بر ۳۵ هزار و ۷۹۵ نفر بوده است.

درباره ی مقدار ورود مسافران به این شهر باید بگوییم که بر اساس آمار منتشر شده از این شهر، سالانه بیش از ۱ میلیون توریست وارد شهر بدروم در ترکیه می شود.

در شهر بدروم مردم به زبان ترکی استانبولی صحبت می کنند و واحد رایج پولیشان هم لیر ترکیه است. شهر بدروم در ترکیه یکی از شهرهای زیبای ترکی است و خانه هایش معمولا دارای دیوارهایی سفید رنگ و ناودان های آبی رنگ هستند.

۴ پرواز اول ساعت پروازی به این صورت هست:

تبریز استانبول ۰۶:۵۵

استانبول بدروم ۱۰:۵۰

بدروم استانبول ۰۰:۱۵

استانبول تبریز ۰۲:۵۵

تور بدروم از تبریز
تور بدروم از تبریز

!CALL NOW