989143403431+

Whats up num

Sat - Fri: 8:00 - 21:30

تور باتومی از ارومیه

تور باتومی از ارومیه و اگر بخواهید درباره سفر به باتومی بیشتر بدانید، اینکه خانوادگی است یا به درد سفرهای رمانتیک می‌خورد، باید گفت هر دو به یک انداره درجه بندی می‌شوند.

باتومی شهری است که هم می‌توان در آن خوش‌گذرانی و زندگی شبانه را تجربه کرد و هم می‌توان از بخشی از تاریخ منطقه دیدن کرد و با فرهنگ بومی کشور آشنا شد.

تور باتومی از ارومیه
تور باتومی از ارومیه




حتی اگر از زندگی روزمره خسته شده‌اید و می‌خواهید چند روزی را در آرامش ساحل و دریا بگذرانید باز هم سفر به باتومی گزینه ایده‌آلی است. به خصوص آنکه برای سفر به آن نیاز به گرفتن ویزا نیست و هر وقت اراده کنید برای سفر به این شهر پرواز و هتل به راحتی پیدا می‌شود.

در چه آب و هوایی با تور باتومی از ارومیه سفر کنیم

باتومی مرطوب‌ترین شهر گرجستان است و تقریبا در هر فصلی از سال بارش باران دارد، اما خوشبختانه باران‌های سیل‌آسای شهرهای استوایی را ندارد. بهترین زمان سفر به باتومی اواسط بهار تا آخر مهرماه است و تا اوایل آبان هم می‌شود همچنان در دریای سیاه شنا کرد.

همچنین متوسط دما در تابستان ۲۵ درجه و در زمستان ۷ درجه بالای صفر است.

اگر کمی مردد هستید، در مورد اینکه چرا سفر به باتومی گزینه خوبی است بخوانید.

مجسمه عشق باتومی و تور باتومی از ارومیه

تور باتومی از ارومیه:این مجسمه در واقع دو سازه فلزی است از شمایل یک زن و مرد هستند که در کنار دریا واقع شده است. این دو مجسمه نماد عشق پسری به نام علی اهل آذربایجان است که عاشق دختری گرجی و مسیحی به نام نینو می‌شود. طبق داستان خانواده‌ها با عشق آنان مخالفت می‌کنند و آن دو مجبور می‌شوند از هم جدا شوند ولی دوری هم را نمی‌توانند تحمل کنند و دق کرده و از دنیا می‌روند تا در دنیایی دیگر به هم برسند.

تور باتومی از ارومیه
تور باتومی از ارومیه

ویژگی این سازه مدرن این است که از لایه‌هایی فلزی درست شده و هر ۱۰ دقیقه دو مجسمه به سمت هم حرکت کرده و بعد جسم آن‌ها در هم فرو رفته و به شکل یک تن در می‌آیند اما بعد از هم جدا شده و به طرف مخالف می‌روند و از هم دور می‌شوند.

مجسمه عشق بسیاری از گردشگران را از سراسر دنیا برای تماشا به باتومی می‌کشاند.

برای استفاده از تور باتومی از ارومیه با آکای سفر تماس بگیرید

09143403431

تور باتومی از ارومیه و  آشنایی با این شهر:شهر باتومی دومین شهر بزرگ گرجستان است و نقش مهم و کلیدی در جذب توریست این کشور دارد که به سبب امکانات زیاد و در دسترسی که ارائه داده، عنوان پایتخت توریستی گرجستان را از آن خود کرده است.

باتومی از طرفی در کناره دریای سیاه و جنوب غربی کشور قرار دارد و از طرفی دیگر در دامنه رشته کوه‌های قفقاز واقع شده است. موقعیت جغرافیایی این شهر باعث شده تا آب و هوای معتدلی داشته باشد.

به همین جهت پوشش گیاهی متنوعی از گل‌ها و گیاهان و درختان در این شهر به چشم می‌خورد.تور باتومی از ارومیه یکی از دلایل محبوبیت شهر باتومی آب و هوای دلپذیر و چهارفصل آن است، به طوری که در طی فصول گرم سال، اقامتگاه‌های ساحلی شهر به زودی پر از گردشگر می‌شوند و در طی فصول سرد سال و هوای برفی نیز از تعداد مسافرانش چندان کم نمی‌شود.

رشد قابل توجه و سریع باتومی در معماری شهری نیز بسیار جلب توجه می‌کند تور باتومی از ارومیه به گونه‌ای که در طی چند سال، سازه‌های چشمگیر و تغییرات بسیاری در این شهر به وجود آمد.

البته تغییرات شهری باتومی تنها به ساخت سازه‌های مدرن محدود نمی‌شود و در بخش باستانی شهر نیز بازسازی‌هایی صورت گرفته است.تور زمینی باتومی از ارومیه

قیمت تور زمینی باتومی از ارومیه

تور باتومی ترابزون از ارومیه

 

حتما از سایت یدکش خودرو سمنان و سایت نصب آیفون تصویری در ارومیه دیدن کنید

برچسب خورده
!CALL NOW