Akay Travel Agency

989143403431+

Whats up num

Sat - Fri: 8:00 - 21:30

تور ارمنستان از ارومیه

تور ارمنستان از ارومیه و میدان جمهوری ایروان، این میدان و مکانی زیبا و مهم برای تمامی مردم ایروان و کل ارمنستان است و مقصدی جالب و تفریحی  برای توریست ها به شمار می‌رود.

<yoastmark class=

 این میدان با ساختمان‌های مهم و بزرگ احاطه می‌شود و در طول سال میزبان جشن‌ها و رویدادهای گوناگونی  است.

 همچنین فواره‌های آهنگین میدان جمهوری ایروان، از دیگر جاذبه های توریستی شهر ایروان در این مجموعه است که مردم محلی و گردشگران را به این مکان جذب می‌کنند.

تور ارمنستان کریسمس
تور ارمنستان از ارومیه
تور ارمنستان از ارومیه

 

میدان جمهوری ایروان ارمنستان که قبلا با نام میدان لنین شناخته می‌شد، یکی از دیدنی‌ترین منطقه های ایروان، پایتخت زیبای ارمنستان به حساب می‌آید.

موقعیت آن در مرکز شهر طوری است که توسط خیابان‌های اصلی قطع می‌شود. همچنین میدان جمهوری یکی از مکان‌هایی است که هر گردشگر  در تور ارمنستان ، یک‌بار از آن دیدن خواهد کرد. این میدان بیضی شکل مکانی برای برگزاری مهم‌ترین کنسرت‌های موسیقی و اجرای آهنگ‌های گوناگون نیز تبدیل شده است که البته محدود به ترانه ها ارمنی نمی‌شود. همین علت سبب شده است افراد از تمام ارمنستان برای شرکت در این مراسم جذاب به این مکان بیایند. همچنین در طول سال جشن‌ها و رویدادهای گوناگونی در آن برگزار می‌شود که تماشای آن‌ها می‌تواند برای کس با هر فرهنگی فرح بخش باشد.

تور ارمنستان از ارومیه

 

تور ارمنستان از ارومیه وتاریخچه میدان جمهوری ایروان ارمنستاندر زمان اتحاد جماهیر شوروی، عصر بازسازی و ساخت و ساز برای تمام کشورهای اتحاد جماهیر شوروی بود و ارمنستان نیز از این امر مستثنی نبوده است. نقشه‌ بازسازی میدان درسال ۱۹۲۶ مطرح شد و تا سال ۱۹۵۲ برای توسعه  آن تلاش‌هایی صورت گرفت.

معمار  آن، آلکساندر تامانیان نام داشت که پس از انقلاب از سنت پترزبورگ به ایروان نقل مکان کرده بود. اولین نقشه‌ بازسازی ایروان در سال ۱۹۲۴ ایجاد شد که در آن توجه ویژه ای به ساخت این میدان داشتند. اگرچه بخش عظیمی از نقشه‌های تامانیان غیرقابل‌اجرا و سخت به نظر می‌رسیدند؛ ولی این میدان ساخته شد. تمامی تکیه‌‌خانه‌ها، رستوران‌ها و حمام‌ها تخریب شدند و جای خود را به ساختمان‌های نو و جدید دادند. این ساختمان‌های جدید ترکیبی از سبک‌ها و معماری‌های برتر دنیا  را به نمایش می‌گذاشتند.

 ارمنستان ژانویه ارومیه

 ساختمان‌های اطراف میدان جمهوری ایروان رو خواهید دید:

در تور ارمنستان از ارومیه مشاهده خواهید کرد که میدان به ‌وسیله‌ هفت بنای مهم احاطه شده است:

  • گالری ملی و ساختمان موزه‌ تاریخ (شمال): گالری ملی هنر شامل بیش از ۲۵۰۰۰ نقاشی از هنرمندان ارمنی، روسی و اروپایی می‌شود. موزه‌ تاریخ نیز در بردارنده‌ی ۴۰۰۰۰۰ قطعه از میراث ارمنستان است.

  • وزارت دارایی (جنوب شرقی)

  • خانه دولت: خانه دولت در برگیرنده‌ ادارات مهم دولتی ارمنستان است. تامانیان برای طراحی خانه‌ دولت، معماری سنتی ارمنستان را بررسی و اثری زیبا را خلق کرد.

  • اداره‌ پست مرکزی ارمنستان (جنوب شرقی): اداره‌ پست مرکزی ارمنستان شامل امکاناتی مانند تلگرام، تلفن‌های راه دور، تبدیل پول، کارت پستال‌هایی برای خرید، ارسال و دریافت بسته‌های پستی است.

  • هتل ماریوت ارمنستان (جنوب غربی): این هتل یکی از بهترین هتل‌های ارمنستان و ایروان  است.

  • وزارت امور خارجه (شمال غربی)

  • وزارت انرژی و منابع طبیعی (جنوب غربی)

<yoastmark class=

در تور ارمنستان خواهید دید که بناها عمدتا از سنگ توفای ارمنی با رنگ های قرمز و سفید ساخته شده‌اند. زمانی که وارد میدان ایروان می‌شوید، ساعت بسیار بزرگی در ساختمان دولت توجه شما را جلب خواهد کرد که در شهر مسکو روسیه ساخته شده و در سال ۱۹۱۴ به ایروان آورده شده است. قطر صفحه آن در حدود چهار متر است و عقربه‌ بزرگ آن ۱۸۸ سانتی‌متر و عقربه‌ کوچک ۱۷۰ سانتی‌متر هستند

میدان جمهوری ایروان ارمنستان کجاست؟

 

چه ساختمان‌ها و بناهای مهمی دور میدان جمهوری ایروان ارمنستان قرار دارند؟

 ارمنستان ژانویه ارومیه

برخی از مهم‌ترین ساختمان‌های اطراف میدان جمهوری ایروان شامل گالری ملی و ساختمان موزه تاریخ، وزارت دارایی، خانه دولت، اداره پست مرکزی ارمنستان، هتل ماریوت ایروان ارمنستان، وزارت امور خارجه و وزارت انرژی و منابع طبیعی می‌شود.

 

<yoastmark class=

فواره‌های موزیکال میدان جمهوری ایروان در چه زمان‌هایی کار می‌کنند؟
بهترین زمان بازدید از میدان جمهوری ایروان ارمنستان چه زمانی  است؟

میدان جمهوری ایروان ارمنستان هم در طول روز و هم در هنگام شب بسیار جذاب است و در ساعات مختلف چشم‌اندازها و احساسات متفاوتی را منتقل می‌کند. در هنگام شب، میدان بسیار جذاب و تاثیرگذار خواهد بود و در طول روز این شانس را خواهید داشت که از تماشای بناهای مهم آن استفاده کنید.

تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۳

 

 ارمنستان ژانویه ارومیه

ارمنستان ژانویه ارومیه

 

ماشین ارومیه به وان ترکیه

!CALL NOW