989143403431+

Whats up num

Sat - Fri: 8:00 - 21:30

راهنمای گردشگری،تاریخی و تجاری شما در اورمیه

 راهنمای گردشگری ارومیه

راهنمای گردشگری ارومیه و استان آذربایجان غربی

به گردشگران گرامی!

خوش آمدید به شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی و قلب آذربایجان، که با طبیعت بکر، فرهنگ پویا و جاذبه‌های گردشگری فراوان، یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران را تشکیل می‌دهد. با افتتاح آژانس گردشگری آکای سفر، آماده‌ایم شما را به دنیایی از تجربیات متنوع و لحظاتی فراموش‌نشدنی در این نقطه جادویی دعوت کنیم.

جاذبه‌های گردشگری ارومیه و استان آذربایجان غربی بی‌شمار است. از جمله مقاصدی که شما را شگفت‌زده خواهد کرد:

دریاچه ارومیه: بزرگ‌ترین دریاچه شور آبی جهان که چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌ای دارد و محیطی منحصربه‌فرد برای گردش و تفریح فراهم می‌آورد.

آبشار هشت‌چشمه: بازدید از این آبشار زیبا و خیره‌کننده، تجربه‌ای متفاوت از طبیعت و آب و هوای مطلوب را به شما هدیه خواهد داد.

شهر تاریخی تکاب: با خیابان‌های سنتی، بازارهای قدیمی و مسجد جامع ، این شهر تاریخی راهی به گذشته‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود.

 سردشت: این آبادانی‌ها با چشم‌اندازهای زیبا و مطبوع، گزینه‌ی مناسبی برای پیاده‌روی و آرامش در طبیعت می‌باشند.

قلعه اورارتورها: یکی از قلعه‌های تاریخی استان که به دلیل معماری خاص و تاریخ کهن، شما را به دوران‌های گذشته خواهد برد.

آژانس گردشگری آکای سفر با کادری مجرب و حرفه‌ای، آماده‌ی ارائه‌ی خدمات گردشگری شامل بلیط‌هواپیما، رزرو هتل، تورهای گروهی و آفرهای ویژه به شما می‌باشد. ما به عنوان راهنمای شما در این سفر، به‌طور کامل برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا شما لحظاتی خاطره‌انگیز و هیجان‌انگیز را در این سرزمین‌های فراموش‌نشدنی تجربه کنید.

پس از بازدید از ارومیه و استان آذربایجان غربی، مطمئن هستیم که شما با خاطره‌هایی شاد و خوشحال به خانه باز خواهید گشت. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تورهای گردشگری، با آژانس ما تماس بگیرید.

با آکای سفر به دنیایی از ماجراجویی و کشف خوش آمدید!

آژانس گردشگری آکای سفر با بیش از چند سال تجربه در صنعت گردشگری، مفتخر است که به عنوان یکی از بهترین آژانس‌های گردشگری منطقه، خدمات حرفه‌ای و با کیفیت به مسافران عزیز ارائه کند. ما به همراه تیمی از متخصصین گردشگری، تمام تلاش خود را برای ایجاد سفری خاص و متفاوت برای شما به کار می‌گیریم.

راهنمای گردشگری ارومیه
راهنمای گردشگری ارومیه

آژانس گردشگری آکای سفر، همراهی‌ای بی‌نظیر در سفرهای شما خواهد بود. ما به شما اطمینان می‌دهیم که هر نقطه‌ی این سفر، همراه با ما، یک خاطره‌ی خوش‌بختی و لذت‌بخش خواهد بود.

اکنون با ما تماس بگیرید و سفری خاص و دلچسب را برای خود رزرو کنید.

به آکای سفر بپیوندید و به سفری از خاطره‌سازی‌ها رویایی خوش‌آمدید!

دوستان گرامی، با آژانس گردشگری آکای سفر به یک ماجراجویی بی‌نظیر دعوت می‌شوید! ما با افتخار و انگیزه‌ی بالا، برای شما تجربه‌هایی جذاب و یادگاری‌هایی فراموش‌نشدنی در نظر گرفته‌ایم.

تور ارومیه
تور ارومیه

ما در آکای سفر به شما قول می‌دهیم که هر سفری با ما، سفری استثنایی و خاطره‌انگیز خواهد بود. به‌زودی به دیدار شما در جهانی از زیبایی‌ها و ماجراجویی‌ها خوش‌آمدید!

 راهنمای گردشگری ارومیه
 راهنمای گردشگری ارومیه

!CALL NOW